Amigooos

Elin till vänster och Anna till höger på den sista bilden :)
 
Sorry för sjukt dålig uppdatering. Vet inte varför det har blivit såhär stort uppehåll, jag har mest glömt bort der bara. Men nuså kommer det nog komma mycket fler inlägg från mig iaf :)
 
Idag så var det väldigt chill i skolan. Vi började 8 med idrott sedan så var vi ute resten av dagen till kl 11.30 ungefär. Sedan gick jag hem med Elin.Joanna och Anna. Först så fikade vi lite och snackade. Sedan så badade Elin och Anna i poolen. Jag och Joanna kollade på och fotade eftersom vi inte hade någon badlust just då haha. Men jag tog sjukt många foton hihi. Det var väldigt roligt. Sedan stack Joanna hem och jag,elin och Anna solade en stund till. Sedan gick vi på ''äventyr'' hahahha och så träffade vi lite killkompisar och gick med dom runt Maria Park, eller inte runt men ja ni fattar. Sedan nu sitter jag med Elin på mitt rum och dricker vatten m.m
Det har varit en sjuk lång dag känns det som iaf. 
Men ja hoppas folk fortfarande kollar in här :D Men bara så ni vet så börjar jag igen. Vet inte om Alicia gör det men jag är här (Y)
-Moa och liiiiiiite Elin ♥
 

Kommentarer
Postat av: Lolla

Love u

2013-06-14 @ 14:23:09
Postat av: Just Emma

Hej jag läser eran blogg och den är jätte bra! Men det skulle va kul om ni kunde göra videobloggar oftare! KRAM!

2013-06-18 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0