Amigooos

Elin till vänster och Anna till höger på den sista bilden :)
 
Sorry för sjukt dålig uppdatering. Vet inte varför det har blivit såhär stort uppehåll, jag har mest glömt bort der bara. Men nuså kommer det nog komma mycket fler inlägg från mig iaf :)
 
Idag så var det väldigt chill i skolan. Vi började 8 med idrott sedan så var vi ute resten av dagen till kl 11.30 ungefär. Sedan gick jag hem med Elin.Joanna och Anna. Först så fikade vi lite och snackade. Sedan så badade Elin och Anna i poolen. Jag och Joanna kollade på och fotade eftersom vi inte hade någon badlust just då haha. Men jag tog sjukt många foton hihi. Det var väldigt roligt. Sedan stack Joanna hem och jag,elin och Anna solade en stund till. Sedan gick vi på ''äventyr'' hahahha och så träffade vi lite killkompisar och gick med dom runt Maria Park, eller inte runt men ja ni fattar. Sedan nu sitter jag med Elin på mitt rum och dricker vatten m.m
Det har varit en sjuk lång dag känns det som iaf. 
Men ja hoppas folk fortfarande kollar in här :D Men bara så ni vet så börjar jag igen. Vet inte om Alicia gör det men jag är här (Y)
-Moa och liiiiiiite Elin ♥
 

Helloj♡


♥Nature♥

                                    ♦Canon EOS 600d ♦ Tagna av: Moa ♦ Nature♦

Svarar på lite frågor♡


VIDEOO


Snabbt inlägg

Hello detta blir ett snabb inlägg eftersom jag inte har så mycket tid för ska träna snart men ja...Idag har jag inte gjort så mycket, vi hade skola som vanligt och så. Nu har jag ätit lite och suttit vid datorn en liten stund. Snart ska jag då träna som sagt. Det var nog allt :)
Kram Moa

Lite om dagarna


Hallojj

Heeej äntligen så är det lov i 4 dagar ♥ Idag regnade det sjukt mycket på morgonen till typ lunch sedan nu är det rätt mulet väder men ändån väldigt varmt. Kommer nog snart en video när jag berättar kanske ''mina 10 bästa skönetsprodukter'' som en person ville ha. Men vi får väll se när den videon kommer...men kan nog förbereda den snart iaf. Men hoppas ni får ett jätte skönt lov och kommentera mycket om tips på vad vi kan göra så bloggen inte blir tråkig:)
Puss Moa ♥

May. 07, 2013

Nu är jag på studsmattan och hoppar, kollar mobilen och lite såå. Imorgon så har vi friidrottsdag och då ska vi typ göra olika friidrottsgrenar. Men sen slutar vi och då är man ledig four dayys! -Alicia♡


Soooool

Hej detta inlägget blir väldigt kort eftersom jag inte har något batteri!
Men denna dagen har gått mycket fort.
Vi har haft spanska m.m. Nu efter skolan har jag gjort nyttiga kakor och ätit. Nu solar jag som är mycket skönt. Snart ska jag träna♡
-Moa


Frågor


14 DAYS LEFT

Jag fyller år om fjorton dagar. Det är ju inte alls mycket och det kommer säkert gå jättefort! Men iaf idag är det måndag och de brukar vara ganska sköna. Sen är det typ inget annat jobbigt den här veckan. Man är ju ledig på torsdag ocg fredag och det är skönt. -Alicia♥

Snabb söndagsvideo


THE SUN IS SHINING


I´M SORRY

Asså uppdateringen suger ju för min del. Men jag har inte haft tid att blogga och det har varit så fint väder så vill man ju inte gå in och sätta sig vid datan. Men jag ska nog börja göra lite fler inlägg. Nu ska jag iaf på golf hörs sen. -Alicia♥

Spring Time


Godmiddag i morse slappade jag bara lite. Nu snart kommer Elin och Joanna sedan ska vi åka ner till stan med Hanna och kolla på spring time. För ni som inte vet vad det är så är det folk som springer antingen 10 km eller ca 5 km. Så det ska bli kul. Vet inte vad vi gör efter det vi får väll se :)
-Moa♥

Vaaaarmt♥

 
Idag är det varmare än varmast känner jag.....Men idag har jag gjort Nationella prov tills halv 11 sedan så hade vi lektion tills halv 12 sen så åt vi sen slutade vi (bara för att vi hade NP) 
Nu när jag kom hem har jag solat lite och så ♥
Kommentera mycket♥ 
-Moa♥
 

Tjenare

Halloj idag så hade vi NP i historia. Alltså det gick jätte dåligt för mig eftersom vi inte har haft så mycket historia nu i 6 men det går ändån inte på betyget så det är skönt. Sedan slutade vi 12 (vet inte varför.....typ för att vi hade NP) och då gick jag hem och chillade lite. Sedan nu har jag varit ute med William i min klass. Det var mycket skoj♡ Ikväll är det let's dance,hoppas nu att Oscar eller Maria går vidare
-Moa★


TORSDAG

Nu äter jag mellis och snart ska jag vara med Filippa! Sen så är det ju golf också. I skolan idag så hade vi so nationella sol hick bra tror jag. Det var ändå ganska lätt tycker jag nog. Oj vad kort och tråkigt inlägg. -Alicia♡


VALBORG

Igår var det ju valborg. Så vi gick till en majbrasa. Jag träffade Amanda så vi gick runt och prata. Vi träffade lite andra människor också. Det var väldigt kallt men väldigt kul. Idag är man ju ledig och det är ju så skönt. Jag ska spela golf med Ingrid tror jag. Jag har precis varit ute och fotat lite jag ska nog fota lite mer nu. Det är jättevarmt ute! Ha en bra första maj. -Alicia♥
 

RSS 2.0