NEW WEEK

Idag har jag sovmorgon och börjar 10.15 vilket är väldigt skönt. Men jag tänkte berätta om igår. Ja Filippa kom till mig typ vid tre sen åkte vi till dansen som var klockan fyrra. Efter den följde hon med mig hem och vi åt middag och jag bytte om osv. Sen gick vi till henne så att hon kunde byta om och sen skulle de ha någon smyckessak som jag och mamma var bjudna på.
Så det kom en tjej som visade massa smycken som man kunde köpa. Det var jättemysigt och vi åt äppelpaj och så. Lova var också där så vi hängde lite, hah nej men. Jag köpte inget men Vendela köpte ett jättefint halsband som jag nog lånar nån gång. Nu ska jag snart gå till bussen. Ha en bra måndag! -Alicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0