MATTENATIONELLA √

den här bilden är asgammal och jätteful på mig men det här ett bra minne♥
Nu är jag, Alicia och Moa gjort alla matte nationella och vi är väldigt nöjda med alla proven. Vi skypar nu idag också så det här inlägget gör vi tillsammans fast det är jag som skriver. Idag efter skola så var jag, Alicia med Filippa och vi gjorde lite saker sen stack vi ut och sprang en liten runda. Moa var med några kompisar och gjorde toast och smoothie. Sedan när hon kom hem så skulle hon egentligen på träning men hon hade ont i huvudet och var lite småkrasslig så hon skippade den. Sen har hon skypat (?) med mig och jag har skypat(?) med henne. Ikväll ska vi titta på Gladiatorerna standard. Och jag, Alicia är ensam hemma med mina föräldrar så jag ska gå och köpa min efterlängtade mangosorbet. Ha en bra fredagkväll så kommer det fler inlägg -Alicia & Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0