KRASSLIG

oo vad gammal bild men har lite bildbrist...
Jag börjar bli sjuk känns det som... Jag har haft världens hosta i en vecka nu och nu efter tennisen kände jag mig sämre men jag får verkligen inte bli sjuk för vi har mattenationella imorgon och på torsdag... Men iaf idag fick vi sluta tidigare för de som var klara med lite saker fick gå. Så jag och Tindra åkte hem typ klockan två. Sen åt jag ingen lunch typ för det var äcklig fisk så jag gjorde lite nudlar och grejer. Sen åkte jag till tennisen och det gick pissdåligt. Jag sög rent ut sagt haha. När jag kom hem duschade jag och sen åt vi middag. Nu ikväll ska jag kanske kolla igenom lite matte och sen typ titta på "kändishoppet" som jag tror har premiär idag. Sen ska jag nog gå och lägga mig tidigt så att jag är pig tills imorgon. -Alicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0