INFO

 
Godmorgon everybodyy. Idag vaknade jag 06.30 skönt när man har sovmorgon... Nej men jag tänkte ge er lite infonuu. Idag kommer jag åka till Idre och vara borta tills på måndag tror jaag. Där kommer jag inte ha något internet tror jag men om jag har det kommer jag ändå inte blogga för jag vill bara njuta av påsklovet och åka skidor och vara med mina kompisar, och inte behöva tänka på bloggen. Så jag kommer ta bloggledigt. Sen på onsdag så åker ju jag ner till Skåne och där blir det mycket uppdatering och svaren på frågestunden kommer ju dåå. Men det var bara lite infoo så hejdå på ett tag!
 
Fortsätt kommenterA MASSOR till frågestunden ni kan fråga på instagram videofyme och i vilket inlägg ni vill här på bloggen men då måste ni skriva "till frågestunden" så vi veet.
 

Ha det bra och hoppas att Moa är snäll mot er. När jag kommer hem kommer jag ju berätta om allt och visa massa bilder och så men det får ni dåå. Ha ett jättebra påsklov för de som inte har haft. -Alicia♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0