TUESDAY♥

                                           ♦Fotograf: Moa♦ Modell: Moa ♦Kamera: nikon d3100 ♦
Holaaa! Idag i skolan så var det en rättså skön dag med bild och syslöjd och lite annat. När jag kom hem från skolan så åt jag lite mellis sen redigerade jag lite bilde och såå. Klockan fem idag så ska jag på tennisträning för första gången fast jag har spelat jättemycket när jag var mindre också. Men sen ska jag väll bara ta det luugnt och lite så! puuss♥
 
Ni får jättegärna kommentera om det är något speciellt ni vill att vi ska blogga om eller om ni har några frågor om oss eller såå. Det är bara kul om ni kommenterar! 

Kommentarer
Postat av: Tindra

Gud vilken fin bild! Jag är snäll som kommenterar haha! <3

2013-01-15 @ 23:30:56
Postat av: Moa

Hahah tack...jag är ju proffs på att fotografera som Alicia hahaha

2013-01-16 @ 15:27:52
URL: http://likesisters.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0