SVENSKANATIONELLA

Hoolaa! Nu iSverige så har ju allasexor nationellaprov i svenska och det ä dels därför jag inte har bloggat så mycket. Men igår hade vi de första proven i svenska och det gick bra tror jag jag är nöjd iaf. Sen på kvällen hade jag träning och senglömde jag bort bloggen lite. Idag är veckans längsta dag för mig, börjar 08:30 och slutar 16:00 så det är lite seegt. Imorgon är det fler svenska nationella prov men jag är inte så nervös inför de för de första var inte så jäätesvåra.
 
Idag kommer ju inte Sveriges mästerkock för det är fotboll och det är jag typ lite sur över för det är typ mitt favoritprogram. men jag ska börja ta bloggen lite mer på allvar nu och börja fota mer och så. Men ha det bra så längee puss Alicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0