SPORTLOOV♥

Idag är det fredag och det betyder att sportlovet börjar! Såå skönt. Jag tänkte berätta om vad vi ska göra i ett annat inlägg. Idag i skolan så hände inget speciellt men vi slutade klockan kvart över ett typför vi fick sluta tidigare. Sen när jag kom hem har jag kollat lite på datorn och fixat lite saker. Snart ska vi äta middag och det blir hemagjord thaiimat. Sen så ska jag, mamma och pappa titta på filmen "Hajen" eller jaws eller vad den heter för i skolan nu så läser vi den boken på engelskan och sen så ska vi titta på den filmen och då ville jag se den innan vi tittar på den is kolan för då vet man när man ska blunda och så! Hahah. Ha en bra fredag kväll. -Alicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0