SÖNDAG+MÅNDAG

Heej, nu tänkte jag skriva om det vi har gjort och det vi kommer göra. Igår så åkte vi först till någon möbelaffär för att kolla på loungemöbler eller vad det nu heter. Sen åkte vi till nk för att äta lunch med vår farmor och farfar och vår farbror. Sen gick vi runt lite dör och så sa jag vad jag önskade mig i födelsedagspresent och lite så. Sen åkte vi hem och jag och mamma pluggade massa NO för vi har prov där man ska kunna typ hundra saker och det är verkligen jättesvåra saker.


Idag så ska vi till ett badhus med massa vattenrushelkanor så det ska bli jättekul. Jag är jättesugen på att bada faktiskt. Jag kommer nog göra något till inlägg någon gång när vi är här. Just nu bloggar jag från ipaden och där har vi inte så fina bilder bara från när vi var små så ni får en fin nutellabild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0