Helloo♥

Hej igen. 
 

Vi slutade skolan halv 2 idag.Idag fick vi gratis Wi-Fi på skolan. Sååå skönt så slipper man ta slut på sitt 3G och i skolan var det så dåligt för man fick E hela tiden och man kunde inte göra något. Eftersom våra datorer på skolan har blivit stulna så fick vi använda mobilerna hela tiden. Men hoppas de köper in datorer snart iaf♥
Efter skolan gick jag hem och sedan dess har jag sett film. Man blir sjukt trött av att kolla film.
Jag brukar faktiskt inte kolla film så ofta. Men ska börja nu och kolla lite filmer då och då.

Snart ska jag spela basket som vanligt. Hoppas bara vi inte har fys. Pallar inte med träningsvärk hela tiden♥
 
Ses senare!♥
Kram Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0