Tjeeeena

Heej, Idag var det rätt chill dag i skolan. Våra lärare sa ''bara för att ni har varit så duktiga på nationella så ska vi spela brännboll och äta kakor efter lunch'' så efter lunch så gick vi ut och spelade brännboll. Det var rätt varmt typ +8 grader så det var väll bra. Sedan gick vi in och åt kakor och drack saft. Sedan halv 2 slutade vi. Så jag gick ut och lite längre bort var Alicia. Så vi gick hem och samtidigt spelade vi in frågestunden del 3 som ni nog redan sett. Sedan åkte vi till min moster och fikade lite och hade roligt. Nu har jag åkt hem och jag kommer inte få se alicia på riktigt på jätte länge nu :( Men vi kommer skypa as mycket det lovar jag. Vi kommer göra videos m.m
Men snart kommer någon inlägg med den bästa saken i mitt rum och min favorit outfit. Men kommentera om jag ska visa outfiten i video eller bild♥
-Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0