Bästa saken i mitt rum och bästa ''outfiten''♥

Tjena jag tänkte börja med en fråga vi har fått från en person:
Har ni ett förhållande med ngn?
Svar: Nej jag är inte tillsammans med någon :) kram 
 
Sedan har vi fått en fråga om jag och alicia (som hon redan gjort)  kan visa bästa saken i mitt rum och bästa outfifen. Jag börjar med favvo sak i rummet. Jag kunde inte välja en sak så jag valde två :)
Jag börjar med min spegel. Jag älskar min spegel eftersom den är så stor och man kan se hela sig i den. Den står lite snett på golvet mot väggen så man behöver inte börja sig i den och så :) Sedan som ni nog ser så har jag stjärn lampor på sidorna av speglen så den lyser upp på kvällen ♥
Sedan är det såklart min säng. Den är 120 och det är as skönt. Man kan sitta i den och chilla om man inte vill sitta på en hård stol (men nu har jag en dyna på min stol så jag är rätt cooool). 
Och jag har också Beach House lakan och kuddfodral och det ääälskar jag
 
Sedan kommer jag till favorit outfit...
Ja det är då mina Ajlajk tröjor. De är likadana bara att de har olika färg. Den vita har Alicia också. Jag älskar dem tröjorna de är så snygga och har så fina färger. Jag kunde inte välja ut en outfit så det blev ett (två) klädesplagg. 
Hoppas ni gillade detta inlägget och glöm inte att kommentera lite tips på vad vi ska blogga om♥
Puss Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0