IDRE

Jag har haft tre jättebra dagar i Idre. Det har varit strålande sol alla dagar. I torsdags så åkte vi ju upp dit vid lunch, och bilresan gick faktiskt väldigt bra det kändes som det gick jättefort. Vi kom upp runt fem tror jag det var. När vi kom fram till hotellet så var Ingrid där och massa andra också. Det är Filippa som typ "bjuder" dit massa varje år så det här året blev vi bjudna och det blir som en tradition så vi kommer åka dit nästa påsk också. Vi packade iaf upp alla saker och så sen gick vi och åt middag och sen kom Filippa och sen gick vi och läggde oss.
 
På fredagen så hade jag, Filippa och Ingrid hyrt snowboardsar så vi tog en snowboard lektion en timme och det var vääääldigt svårt att åka. jag ramlade hela tiden och fick typ ont överallt. Så efter lunch bytte jag till skidor. Det var jättemånga backar och jätte härligt väder så vi åkte jättemånga åk. På eftermiddagen fikade vi på "nästet" Som hade väärldens godaste varm choklad. Sen åkte vi hem och bastade och spelade kort och spelade pingis och lite såå. På lördagen åkte vi mer skidor. Jaa vi åkte skidor hela dagen och drack varm choklaaad. På söndagen åkte vi ännu mer skidor. Sen igår på morgonen åkte vi ju hem Och nu idag så har jag ätit frukost och ska snart börja fotaa.
 
Eftersom att det var så fint väder och strålande sol alla dagar Så har jag liksom en bränna efter hjälmen. så jag är bruun i ansiktet men inte så brun på halsen och så har jag liksom en liiten rand längs huvudet typ. Snyyyyyggt....
Det kommer massa bilder från Idre i ett annat inlägg, och sen kommer det nog komma andra inlägg ocksåå. Moa är ju i skolan såhon kommer nog inte göra någooot. Eller kanskeee... Hoppas ni har haft en bra påååsk.
-Alicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0