BRA MÅNDAG

Min måndag har varit super! Den började med sovmorgon till 10:15 och sen slutade jag 14:30 så det var soooft👌
Sen efter skolan åkte jag hem och då kom Filippaaaa. Vi åt mellis elr jag gjorde det och pratade. Sen gick vi ut och studsade med mamma och pappas dumjackor för det var sviiiinkallt ute. Sen gick vi in igen och hade typ deeptalk med min mammaa.
Sen åt vi och gick ut och studsa igen men Vendela och hennes kompis.
Sen följde jag och pappa henne hem och pratade lite med de hos henne sen gick vi hem och jag fixade min önskelista och nu kollar jag på "Fantasterna" det är lite boriing men det finns typ i get annat att titta på.

Oj vad långt inlägg och ointressant för er men, men. -Alicia♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0